2011-11-09

Nire blogarekin zerikusia duten beste blog batzuk

Jolasei buruz hitz egiten duten blogak asko dira baina ikusitakoen artean interesgarrienak bi hauek iruditu zaizkit.
Lehenak, Donanakatona dauka izena eta honek ikutzen dituen gaiak batik bat nirearen antzekoak dira. Munduko jolasak aipatu ditu eta honekin batera kontinente bakoitzeko jolas aipagarrienak azaldu ditu.Gainera elkarte bat ere aipatzen du eta nahiz eta nik beste elkarte baten filosofia azaldu ondo dago beste aisialdi mota batzuk ezagutzea.



Bigarren blog honetan jolasarekin ikasten dela ere argi utsi nahi izan du eta hemen agertzen diren gai askok nire blogaren sarrera batzuekin zerikusia izango dute. Azken honek ere aintzinako jolasak aipatzen ditu eta ikus dezakezuen bezala nik ere nire sarrera bat horretara bideratu nuen.



Ikaskuntzara dedikatuko garen pertsonak asko gara eta blog hauen bitartez ideia asko hartu ahal ditugu ondoren ikasgelan praktikara eramateko.

No hay comentarios: